Vi er i gang med at ombygge en sporthytte, og jeg undrer mig over, hvor og om jeg skal have en dampspærre.
Væggen består af yderbeklædning, vindpap, 95mm isolering og inderbeklædning.
Kan jeg eller bør jeg sætte dampspærren på inderbeklædningen og derefter skrue gips direkte på?
 
Spring plastik over og skru gips direkte.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.