Vi er i gang med at ombygge en sporthytte, og jeg undrer mig over, hvor og om jeg skal have en dampspærre.
Væggen består af yderbeklædning, vindpap, 95mm isolering og inderbeklædning.
Kan jeg eller bør jeg sætte dampspærren på inderbeklædningen og derefter skrue gips direkte på?