Hvilken er den tyndeste væg (inden for rimelige prismæssige grænser) man kan lave på en Attefall?
Jeg leger med tanken om at have betonskive yderst som kan få puds, plåtrgelstomme med mellemliggende PU-skum.
Det skal være muligt at lave etageadskillelse til loft.
Hvad har man for lag inden for skummet?
Kan man sætte billeder op bagefter?
Jeg leger med tanken om at have betonskive yderst som kan få puds, plåtrgelstomme med mellemliggende PU-skum.
Det skal være muligt at lave etageadskillelse til loft.
Hvad har man for lag inden for skummet?
hvilket tag vil du have?U utbygget sagde:Hvad er den tyndeste væg (inden for rimelige prismæssige grænser), man kan lave på en Attefall?
Jeg leger med tanken om at have en betonskive yderst, der kan få puds, plåtregelstomme med mellemliggende PU-skum.
Det skal være muligt at lave et mellemdæk til en hems.
Hvad har man for lag indenfor skummet?
hvilket amt bor du i?
Taget skal være så fladt som muligt, da maxhøjden er 4, og man har brug for loft for at kunne sove, da de 25 m2 i bunden nok vil blive brugt til køkken/entré/bruser.henke_benke sagde:
Huset skal stå i Stockholm, men fordi jeg tror på mere ekstremvejr fremover, må det gerne være dimensioneret til masser af snelast (eller være let at skovle, dvs. intet, der stikker op, og have en tagbelægning, der kan tåle skovling).
Altvidende
· Västra Götaland
· 12 302 indlæg
En sandwich konstruktion med plade og skum bør give den tyndeste konstruktion både hvad angår væg og tag.
Vakuum isolering er det tyndeste som isolerer godt. Tjek f.eks. kingspan optim r
Der er også forslag om at udvide attefallshuset til 30m2, men har ikke hørt om det er i skarp situation.
Vakuum isolering er det tyndeste som isolerer godt. Tjek f.eks. kingspan optim r
Der er også forslag om at udvide attefallshuset til 30m2, men har ikke hørt om det er i skarp situation.
Klik her for at svare