N Nikkee #1 Medlem · Västernorrland · 244 indlæg 21 maj 2013 klokken 17:01 Nikkee Medlem Västernorrland 244 indlæg 21 maj 2013 klokken 17:01 #1 Hej! Har ingen plads til mine værktøjer, så tænkte at bygge et skab, som jeg skal have på balkonen, så det skal være lidt holdbart. Det må ikke komme ind vand/sne. Undrer om der findes nogle tegninger, som jeg kan følge? Taknemmelig for alle svar.
Hej! Har ingen plads til mine værktøjer, så tænkte at bygge et skab, som jeg skal have på balkonen, så det skal være lidt holdbart. Det må ikke komme ind vand/sne. Undrer om der findes nogle tegninger, som jeg kan følge? Taknemmelig for alle svar.
D Drosen #2 Medlem · Västmanland · 378 indlæg 22 maj 2013 klokken 11:53 Drosen Medlem Västmanland 378 indlæg 22 maj 2013 klokken 11:53 #2 Kan du ikke konvertere en sådan der plastkasse som man har møbelhynder i? Fyld den med kasser/æsker på passende måde.
Kan du ikke konvertere en sådan der plastkasse som man har møbelhynder i? Fyld den med kasser/æsker på passende måde.