Hej!
Er ved at bygge et nyt indvendigt loft i et rum. Som det ser ud i dag er der lægter, så er der spredt og derefter dampspærre, og mit spørgsmål er, om det fungerer at skrue gipsen gennem plasten til den spredte eller om man skal bytte plads på de to?
Så det bliver lægter, plast, spredt og så gips?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg allerede har sat dampspærren, skal jeg gøre det om, eller fungerer det alligevel?
Er ved at bygge et nyt indvendigt loft i et rum. Som det ser ud i dag er der lægter, så er der spredt og derefter dampspærre, og mit spørgsmål er, om det fungerer at skrue gipsen gennem plasten til den spredte eller om man skal bytte plads på de to?
Så det bliver lægter, plast, spredt og så gips?
Grunden til at jeg spørger er, at jeg allerede har sat dampspærren, skal jeg gøre det om, eller fungerer det alligevel?
Og isolering selvfølgelig oven plasten*F Felix Mård sagde:Hej!
Jeg er i gang med at bygge et nyt loft i et rum. Som det ser ud nu, er der reglar, så spredt, og så dampspærre, og mit spørgsmål er, om det fungerer at skrue gipsen gennem plasten til spredningen, eller om man skal bytte plads på de to?
Så det bliver reglar, plast, spredt, og så gips?
Grunden til at jeg spørger er, fordi jeg allerede har sat dampspærren, skal jeg lave det om, eller fungerer det alligevel?
Klik her for at svare