Hej. Er det ok at have en dampspærre på ydervæg mod badeværelse med tætningslag? Jeg har et 25mm luftspalte/installationslag på væggen (ikke isoleret), så luften vil vel bevæge sig frit derinde ud mod tilstødende rum, hvor der kun er OSB+gips. Hvad siger reglerne?
Mvh
GVK giver, som det står på siden, ingen anbefalinger om husets konstruktion. Da er det bedre at henvende sig til Säker Vatten som siger, at det skal være netop en diffusionsåben dampbremse bag væg med tætningslag.