Hej.
Jeg er dansk, men bor i Skåne, så hoppas at ni forstår hvad jeg skriver.
Jeg er ved at isolere min hjemmelavede værksted. Men jeg kom pludselig i tvivl om hvordan man afslutter dampspærren mod gulvet?
Gulvet er beton, og skal ikke have nogen form for belægning, men blot males med 2-komponent epoxy. Hvordan afslutter man mod gulvet?
Maler man gulvet, og siden fuger dampspærren fast på epoxioverfladen? Eller måske dampspærre tape?
Jeg er lidt pedantisk med dampspærren, da resten af værkstedet er 100% tæt, og jeg vil nødig have en "fugt-bro" langs kanten af gulvet.
Tak for hjælpen.
Jeg er dansk, men bor i Skåne, så hoppas at ni forstår hvad jeg skriver.
Jeg er ved at isolere min hjemmelavede værksted. Men jeg kom pludselig i tvivl om hvordan man afslutter dampspærren mod gulvet?
Gulvet er beton, og skal ikke have nogen form for belægning, men blot males med 2-komponent epoxy. Hvordan afslutter man mod gulvet?
Maler man gulvet, og siden fuger dampspærren fast på epoxioverfladen? Eller måske dampspærre tape?
Jeg er lidt pedantisk med dampspærren, da resten af værkstedet er 100% tæt, og jeg vil nødig have en "fugt-bro" langs kanten af gulvet.
Tak for hjælpen.
Ok - jeg går ud fra at det er det samme som dubbelhäftande butyl band? Jeg har ikke kunnet finde det nogen steder i Hässleholms området. Har du en idé om hvor man kan köpa det?
Kanon - tak så meget.
Klik her for at svare