3,527 læst ·
12 svar
4k læst
12 svar
Dampbarriere i skillevæg (deler garage med naboen)?
Hej kyndige!
Har bygget nyt garage med min nabo. Har nu sat dampspærre på alle vægge på min side inklusive skillevæggen, der deler garagen. Garagen skal opvarmes om vinteren. Naboen skal også isolere og opvarme sin side. Nu når jeg har sat dampspærre på min side, burde det vel fungere, hvis han ikke gør det på sin side af skillevæggen?
Tak på forhånd
Har bygget nyt garage med min nabo. Har nu sat dampspærre på alle vægge på min side inklusive skillevæggen, der deler garagen. Garagen skal opvarmes om vinteren. Naboen skal også isolere og opvarme sin side. Nu når jeg har sat dampspærre på min side, burde det vel fungere, hvis han ikke gør det på sin side af skillevæggen?
Tak på forhånd
Det kunne blive et problem, hvis naboen opvarmer, men ikke du. Jeg ser det som lidt upassende, eftersom du ikke ved, hvordan det vil blive brugt i fremtiden.
Har været uklar! Min side vil være opvarmet året rundt!M masen7502 sagde:
D Daniel 109 sagde:
Skal som sagt være varmt på min side året rundt!M masen7502 sagde:Hej kyndige!
Har bygget en ny garage med naboen. Har nu sat dampspærre på alle vægge på min side inklusiv skillevæggen der deler garagen. Garagen skal opvarmes om vinteren. Naboen skal også isolere og opvarme sin side. Nu hvor jeg har sat dampspærre på min side, bør det vel fungere, selvom han ikke gør det på sin side af skillevæggen?
Tak på forhånd
Nogen der har en idé...skal plasten fjernes eller beholdes på min side?
Det var sådan jeg tænkte...så burde fugten jo trænge ind på hans side og ikke blive siddende i væggen...vi vil begge opvarme men jeg vil sandsynligvis være varmereE egge80 sagde:
Klik her for at svare