Hej,
Har stødt på problemer i køkkenrenoveringen. Fronten til opvaskemaskinen passer ikke, hvis dækpladen er på plads, det er cirka 1 cm for tæt. Jeg kan ikke flytte højskabet mere til højre (tror jeg), der er en gipsvæg, hvor el og vand går.
Alternativet jeg kommer på, er at skære, hvor lågefronten slutter, for der er plads foroven, eller vil det se mærkeligt ud? Er der nogen, der har andre forslag?
Har stødt på problemer i køkkenrenoveringen. Fronten til opvaskemaskinen passer ikke, hvis dækpladen er på plads, det er cirka 1 cm for tæt. Jeg kan ikke flytte højskabet mere til højre (tror jeg), der er en gipsvæg, hvor el og vand går.
Alternativet jeg kommer på, er at skære, hvor lågefronten slutter, for der er plads foroven, eller vil det se mærkeligt ud? Er der nogen, der har andre forslag?
Underskabene skulle skulle flyttes til venstre.
Når målene mellem venstre og højre væg blev taget, i hvilke højder blev det målt?
Det er nemlig sjældent, at vægge er helt lodrette uden det kan variere med over 1 cm.
Når målene mellem venstre og højre væg blev taget, i hvilke højder blev det målt?
Det er nemlig sjældent, at vægge er helt lodrette uden det kan variere med over 1 cm.
Man skærer aldrig i fronter, jeg ser ikke problemet i at flytte dæksiden mere til højre, der ser jo ud til at være plads?S Simon Sundberg1 sagde:Hej,
Har stött på problem i köksrenoveringen. Fronten til opvaskemaskinen får ikke plads hvis dæksiden er på plads, det er cirka 1cm for tæt. Jeg kan ikke flytte højskabet mere til højre (tror jeg) der er en gipsvæg hvor el og vand går.
Alternativet jeg kommer på er at skære hvor lågefronten slutter, for der er plads øverst, eller vil det se mærkeligt ud? Nogen der har andre forslag?
Kan ikke flytte underskabene mere til venstre, de sidder allerede så langt ind som muligt mod væggen til venstre. Der blev målt ovenpå de forrige stammer, så det er nok meget rigtigt, som du siger, at væggen må have diffet fra der, jeg målte.Demmpa sagde:
Senest redigeret:
Mener ikke at kappe i selve fronten men kappe dæksiden hvor fronten slutter så man i det mindste har dækside for det man vil dække (dvs det hvide højskab).Rejäl sagde:
Var måske et dårligt billede, til højre har jeg stillet dækpladen foran højskabet og i midten er opvaskemaskinen. Til højre om højskabet er det en væg så det går ikke at flytte den mere mod højre.
Kan du ikke fjerne overfladelaget på væggen, så du kan forskyde alt til højre?S Simon Sundberg1 sagde:Jeg mener ikke at skære i selve fronten, men skære dæksiden der fronten slutter, så man i det mindste har dækside til det man vil dække (dvs det hvide højskab).
Måske var det et dårligt billede, til højre har jeg stillet dækpladen foran højskabet og i midten er opvaskemaskinen. Til højre for højskabet er der en væg, så det går ikke at flytte den mere til højre.
Tænker du at man bare har bar væg på venstre side eller flytter væggen til højre? Man kunne vel evt. skære gipsen på venstre side, så får jeg de 13 mm, jeg har brug for. At der ikke er noget gips der, gør jo ikke noget, da højskabet kommer til at dække det alligevel, så må man fastgøre højskabet direkte i reglerne i stedet. Her kan man se lidt mere af væggen.Rejäl sagde:
Klik her for at svare