Hej plejer man at skulle efterfugte husfix når det hærder? Jeg har repareret nogle skader i pudsen. Men ser at jeg har fået flere små krakeleringer når det har hærdet? Står intet på posen om man behøver efterfugte og jeg påførte det godt nok i solskin.
Tanken er at slibe og lægge et tyndt lag til.
Nybegynder på dette så taknemmelig for svar. Mvh