Nogen der har gode eksempler på bygge beskrivelse for større ombygning.
Så man kan begynde at nedskrive på god måde til byggefirmaer for at undgå misforståelser om, hvad der skal gøres.
Nogen der har en god skabelon eller eksempel - så begge parter forstår

T
B bompa sagde:
Nogen der har gode eksempler på byggevejledning til større ombygning.
Så man kan begynde at skrive ned på en god måde til byggefolk, så man undgår misforståelser om, hvad der skal gøres.
Nogen der har en god skabelon eller eksempel - så begge parter forstår
hvad er det du eftersøger?
Aftale?
byggevejledninger?

Helst begge to
Men først nu er det byggbeskrivelse.

T
B bompa sagde:
Helst begge to
Men først nu er det byggevejledning.
Jeg vil anbefale dig at hyre en entreprenør på totalentreprise, så laver han alle byggevejledninger til dig, som du kan gennemgå inden byggeriet.

aftaler findes standardaftaler, der skal bruges:
AB04, ABt06, ABS18 og forbrugeraftaleloven

BirgitS
For ombygning af villa eller lejlighed fungerer Håndværkerformularen ofte meget godt som aftale.

Forbrugerstyrelsen og Bolverket har en fælles hjemmeside med meget god information til den privatperson, der skal hyre håndværkere: https://www.omboende.se/sv/Bygga1/Anlita-hantverkare-/Avtal/

Når det kommer til byggevejledninger, skriver man med almindelige ord, hvordan det skal se ud, når alt er færdigt. Hvis man har information om, hvordan eksisterende vægge (eller hvad der nu bliver påvirket) er opbygget, skriver man det også. Fotos og tegninger af, hvordan det ser ud nu og gerne skærmbilleder fra et tegneprogram af, hvordan man ønsker, det skal se ud bagefter. Det var i hvert fald sådan, jeg gjorde. Jeg brugte Sweet Home 3D til at finde ud af, hvordan jeg ville bygge lejligheden om, men hvis det gælder en villa, hvor også facaden ændrer sig meget, er det nok ikke det bedste.

Senest redigeret:
  • Synes
totalpeter
  • Laddar…
T
BirgitS BirgitS sagde:
For ombygning af villa eller lejlighed fungerer Håndværkerformularen ofte meget godt som aftale.

Forbrugerstyrelsen og Boverket har en fælles hjemmeside med meget god information for den privatperson, der skal hyre en håndværker: [link]
Håndværkerformularen og forbrugertjenesteloven er nok bedre i dit tilfælde

B bompa sagde:
Er der nogen, der har gode eksempler på byggevejledning til større ombygning.
Så man kan begynde at skrive ned på en god måde til byggefirmaet, så man undgår misforståelser om, hvad der skal gøres.
Er der nogen, der har en god skabelon eller et eksempel - så begge parter forstår
Fandt du en god byggevejledning?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.