Hej,

er der nogen, der har prøvet at sætte Byggmax vægpanel i mdf (http://www.byggmax.com/se-sv/Prod/PID-1024.aspx) i loftet? Har nogen brugt den til væg?

Har brugt "Panelskivan" før og er tilfreds med resultatet. Dog koster disse næsten dobbelt så meget som Byggmax plader. Forskellen, som jeg kan se, er, at panelskiven er 20 cm smallere (40 i stedet for 60). Dette gør det jo lidt mere besværligt at sætte op...men er der nogen, der har en anden erfaring?

Putter op...ingen der har prøvet denne skive?

hej. havde selv tænkt at sætte sådanne op i 3 lofter. men blev frarådet fordi de er beregnet til væg, så de er ikke endesamlede på længden. så jeg har selv købt hvidbejdset perlespor. det bliver som sagt mere arbejde, men det ser nok bedre ud, når det er færdigt.;)

Aha, nej så fungerer det jo ikke...Tak for infoen.

Har i huset sat både panelskiven op og "rigtig" hvidmalet panel. Er faktisk mest tilfreds med panelskiven...

OK, så bliver det til at købe den dyrere variant...

okay. tjekkede pris i nabokommune. og de skulle have højere M2 pris på umalet panelskive end hvad jeg betalte for færdig bejdset rigtig panel.:blushing:

• Synes
Freddy Åkesson
  • Laddar…
Findes jo på byggvarehuset ellers endespundet panelskiver, dog umalet. Den de reklamerer for på tv. Ikke dyrere end Byggmax hvis man har lidt rabat når vi kiggede altså.

Det er også min erfaring med panelskiven...dvs dyr. Jeg har betalt samme pris som for hvidmalet 17mm panel, omkring 170:- kvadraten...

jimmyboy_666 sagde:
Findes jo i byggemarkedet ellers endespundede panelskiver, dog umalet. Den de laver reklame for på tv. Ikke dyrere end Byggmax, hvis man har lidt rabat, når vi kiggede i hvert fald.
Hvilket byggemarked mener du? Byggmax skive ligger på 90:-/m2. Kan man få panelskiven til det samme?

:|offtopic men. er i gang med at fjerne de gamle loftslister nu for at sætte rigtige paneler op. listerne er sømmet med max 15 cm mellemrum med 4-5 tommer søm:| for den tidligere ejer må enten have haft god rabat på søm eller haft meget lidt at fordrive tiden med:D

Jeg gav 57,46 kr pladen som er 400x1205, altså cirka 2 plader per kvm. Så jeg gav ca. 118 kr kvm. Er jo lidt dyrere end byggmax men så er den også med fer og not på kortsiden så den kan sættes i loft.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.