Hej!

Jeg besluttede mig for at købe Byggmax' egne fliser, hvad jeg har hørt, så er det S:t Eriks, der producerer dem, men jeg tvivler på det nu, når jeg har læst fragtbrevet, som jeg fik i morges. Fliserne i sig selv er af meget god kvalitet, vil jeg sige. Lidt støbegrat hist og her og lidt sten, der stikker op i fliserne.

Disse fliser er ment til at mit drivhus skal stå på. Indtil videre virker de helt okay! For kun omkring 4000 kr for 115 stk. 350x350x50 fliser og 20 stk. 175x350x50 fliser. 4 af de hele fliser var revnede, hvilket er helt fint, jeg mener, det er jo derfor, man bestiller i hvert fald 10% ekstraplader.

Jeg har dog et spørgsmål, jeg har købt 60 kg fugesand (brunt) fra Byggmax, da jeg ikke gad køre hele vejen til Bauhaus, har nogen erfaring med sandet, hvis ja, send gerne et billede af, hvordan det ser ud. Tak!

• Et mærkat fra Mosaiken Hedesunda for fliser i størrelsen 350x350x50 mm, naturligt grå farve, med produktdetaljer og fabrikantinfo.
  • Grå cementfliser stablet i en bunke på jorden, nogle med ujævn overflade, forberedt til et drivhusprojekt.
  • Betonplader med ujævn overflade og lidt grus i kanterne, lagt på jorden som belægning tæt ved små sten.
  • Stable af betonfliser, nogle med brudte hjørner, stablet oven på hinanden med grønne planter i baggrunden.
  • Betonfliser placeret i et skovområde, med sollys, der trænger gennem træerne i baggrunden. Fliserne bruges til et drivhusfundament.
Skal I dyrke i drivhuset, vil der blive lidt skidt i fugerne alligevel. Vi fugede med gråt stenmel, men har suppleret med byggmax brune og er ikke noget vi tænker på.

mexitegel mexitegel sagde:
Ska ni odla i växthuset kommer det bli lite smuts i fogarna ändå. Vi fogade med grått stenmjöl men har kompletterat med byggmax bruna och är inget vi tänker på.
Kan du visa en bild på det kanske? 😃

Det er lidt svært, fordi det ikke kan ses, og så kan man næsten ikke se gulvet lige nu på grund af alt, der dyrkes 😊.

• Synes
Vidar Eonsuu
  • Laddar…
Byggmax fuge i vores kommende drivhus. Svært at se noget dog
da pladerne er sandede efter første fugning, havde ikke vandet endnu på billedet.

Fliselagt område i et ubygget drivhus, med våde cementfuger og sandede plader, og en betonboks med værktøj i nærheden.

Maxwells demon Maxwells demon sagde:
Byggmax fug i vores kommende drivhus. Svært at se noget dog
da pladerne er sandede efter første fugning, havde ikke vandet dem endnu på billedet.

[billede]
Ser godt ud!
Jeg antager, at fugesanden ikke indeholder noget bindemiddel, så den låser ikke pladerne.

Det indeholder den ikke, men når du får sandet ned, låser det stadig pladerne.

• Synes
Vidar Eonsuu
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.