Ja, I som bygger får jo præcis som os en masse ting tilovers efterhånden.
Man må jo ikke annoncere her på forummet desværre, men jeg tænkte på at høre med jer, hvor I annoncerer tingene, og om I får solgt noget?
Jeg vil nok ikke sætte en annonce op allerede nu, eftersom man vil få flere ting tilovers, men det kan være sjovt at vide, om det overhovedet er en idé at smide en annonce op, når tiden kommer...
 
Blocket er helt perfekt til at sælge byggematerialer. Vi har ofte købt en masse ekstra overflademateriale fra Polen, som vi har solgt på Blocket. Der er måske endda nogle her på forumet, der har købt designvask, sort klinker eller hvide fliser af os de seneste to år. ;D
God måde at finansiere fragten på.

Ved flytning kan man også rydde ud i alt, man ikke orker at tage med sig. Utroligt populært.

Så sælg bare løs!

mvh
David
 
David sagde:
Blocket er fantastisk til at sælge byggemateriale. Vi har ofte købt en masse ekstra overflademateriale fra Polen, som vi har solgt på Blocket. Det er måske endda nogle her i forummet, der har købt designhåndvaske, sort klinker eller hvide fliser af os de seneste to år.  ;D
God måde at finansiere fragten på.

Ved flytning kan man også rydde ud i alt, man ikke orker at tage med sig. Utroligt populært.

Så sælg bare løs!

mvh
David
Har du nogle annoncer ude for øjeblikket?
Man må jo tjekke, om der er noget, man har brug for :)
 
Ingen jeg vil stå for her. ;)

mvh
David
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.