TheImprovisor
Jeg har lavet en tilbygning på mit hus. Ca 20 kvm.

På grund af forskellige omstændigheder er pengene løbet tør, og byggeriet står nu ufærdigt. Det, der mangler, er indvendige vægge, gulvspånplader samt tagspån.
Også flydespartelmasse samt vådrumstapet, men det indser jeg, at jeg må betale en fagmand for at gøre.

Jeg har overvejet at købe overskydende materiale, der er blevet til overs fra andres byggerier, sådan noget som måske ellers bare ville blive liggende.

Er der nogen, der har idéer til, hvor man begynder at lede, og hvordan man går frem.

Også brugt materiale som f.eks. døre er af interesse.

Der hvor jeg bor, er der en Facebookgruppe for Byggmaterial købes/sælges/gives væk.

/M

• Synes
TheImprovisor
  • Laddar…
Blocket og fb?

• Synes
TheImprovisor
  • Laddar…
Tjek om der findes et lokalt firma, der opkøber overskydende materiale fra byggeprojekter, eller hvis du har et større byggeprojekt i nærheden.. spørg om du kan købe det, der eventuelt bliver til overs.

• Synes
TheImprovisor
  • Laddar…
GreenYoda
TheImprovisor UlrikaSpg sagde:
Jeg har lavet en udbygning på mit hus. Ca 20 kvm.

På grund af forskellige omstændigheder er pengene løbet tør, og byggeriet står nu ufærdigt. Det, der mangler, er indervægge, gulvspån samt tagskår.
Også flydende spartling samt vådrumstapet, men det indser jeg, at jeg må betale fagmand for at lave.

Har tænkt på at købe overskydende materiale, der er blevet til overs fra andres byggerier, noget, som ellers måske bare ville blive liggende.

Er der nogen, der har idéer til, hvor man begynder at lede, og hvordan man går frem.

Også brugt materiale som f.eks. døre er af interesse.
I Malmø findes fx Återbyggdepån, som sælger brugt/overskydende byggemateriale. Især ting som døre, vinduer etc. samt sten & tegl. Kan sikkert findes tilsvarende i andre dele af landet.

• Synes
TheImprovisor
  • Laddar…
TheImprovisor TheImprovisor sagde:
Jeg har lavet en tilbygning på mit hus. Ca. 20 kvm.

På grund af forskellige omstændigheder er pengene sluppet op, og byggeriet står nu ufærdigt. Det, der mangler, er indvendige vægge, gulvspån samt tagspån.
Også flydespartel samt vådrumstapet, men det indser jeg, at jeg er nødt til at betale en fagmand for at lave.

Jeg har overvejet at købe overskydende materiale, der er blevet tilovers fra andres byggerier, ting, der måske ellers bare ville blive liggende.

Er der nogen, der har idéer til, hvor man begynder at lede og hvordan man gør.

Også brugt materiale som fx døre er af interesse.
Hej! Måske sent ude, men jeg har en hel del overskydende materiale på byggöverskott.se, hvis det skulle være af interesse

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.