Var og så på et hus i går, men blev lidt forvirret af byggematerialet / isoleringen i kældervæggen.
Det så ud som en mellemting mellem båndspaghetti og strimlet avispapir, presset i blokke og så virkede det til at være smurt med finbeton (?) pletvis.
Antager at det var typ letbetonblokke udenfor, men hvad skal det andet være godt for?
???
/Anders
Det så ud som en mellemting mellem båndspaghetti og strimlet avispapir, presset i blokke og så virkede det til at være smurt med finbeton (?) pletvis.
Antager at det var typ letbetonblokke udenfor, men hvad skal det andet være godt for?
???
/Anders
Træuld dyppet i cement, optager ikke fugt. Er blevet brugt på ydervægge, som man derefter pudsede. Har isolerende egenskaber... det er hvad jeg ved om det, er der nogen der ved mere? Vi har nemlig dette under bræddeforingen på vores hus.
Klik her for at svare