ClasseClas
Jeg var en tur til Bauhaus Järfälla i dag i håb om at finde snedkerikrydsfiner og MDF indendørs, men desværre ligger materialet i Drive-indelen som er koldt opbevaret.

Hvor kan jeg finde et andet sted i Sthlm (gerne nordlig del) som har sådant mtrl på det rette sted, dvs indendørs?

Jeg skal lave en del jigge og vil have tørt mtrl fra starten.

Jeg vil huske, at K-Rauta i Arninge opbevarer pladematerialet indendørs.

ClasseClas
tak for tipset. skal kigge der. k-rauta og beijer i häggvik er kørt i hvert fald, de opbevarer alt koldt.

Fredells har vel netop skivmaterialet i den opvarmede del. Men det bliver dyrt...

Byggole i Nacka har indendørsopbevaring

Så er tippet, at hvis man er medlem i HSB, SKB eller Villaägarna, så giver Fredells virkelig gode rabatter

ClasseClas
jeg kiggede lige på k-rauta täby, og de har det indendørs, men med kulde + meget dårlig opstablet af pladerne, så det blev ingenting. kigger videre på de nye tips.

ClasseClas
swemax sagde:
Byggole i Nacka har inomhusförvaring

Sen er tipset, at om man er medlem i HSB, SKB eller Villaägarna så giver Fredells rigtig gode rabatter
hvor meget rabat er det på fredells med medlemskab?

Er det ikke nemmere at ringe end at køre på kryds og tværs?

ClasseClas
Nyfniken sagde:
Er det ikke nemmere at ringe end at køre på kryds og tværs?
Jo, men nogle gange ved personalet ikke selv, hvad snickeriplywood er, og hvor den ligger henne...

K-Rauta Täby vidste at fortælle, at snickeriplywooden lå indendørs, men ikke hvor fugtig og bøvlet den var...

Selvfølgelig ringer jeg, før jeg tjekker, men vil gerne tjekke med andre højt værdsatte forummedlemmer, hvordan situationen er, og hvem jeg skal ringe til.

ClasseClas
Tid til opdatering. Åkersberg Bygg & Trä har snedkeriplywood, MDF og limtræplader i varmopbevaring. Man behøver ikke købe hele plader, da de også sælger dele af en hel plade.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.