Hej jeg har kigget lidt på at bygge ud? men det bliver dyrt som bare pokker. Så jeg kiggede lidt på at købe et løsvirkes hus og sætte det sammen med det eksisterende? Så kiggede jeg på huse oppe i Norrland, de er billige som bare pokker ca. 100 kvm for ca. 100000 kr, så jeg tænkte kan man ikke købe et hus og fragte det ned? Kender I nogen firma der kan ordne det? og har nogen gjort det? det måske bliver billigere end at bygge til?
 
Men hvordan kommer det til at se ud? Har du et timmerhus fra tidligere eller hvad da? Ellers kan det jo blive lidt mærkeligt..

Ved at der er flere som har gjort dette, ring et åkeri opad i landet og spørg så kan de, omde ikke selv udfører det, sikkert tipse dig om hvor du skal vende dig ;)
 
ja jeg har et gammelt torp på ca 70 kvm, ville have brug for at bygge ud eller måske rive ned og bygge et nyt, det ser jo ud til at blive billigere?
 
du kan jo komme over timmerstugor for en billig penge så jeg ville nok satse på at rive og bygge nyt..
 
Jo det tåler jo at tænke på tror ej en firma skal have mere end 100000kr for en flytning? så er man oppe i 200000kr det bliver mye over til lullul.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.