Hej. Jeg tænkte på at udvide en del af altanen over et trædæk. Hvordan skal jeg tænke for ikke at få flere stolper i midten? Kan man have en dobbelt bærebjælke med 45x170 lige før midten og så en yderst? Mellem de to bærebjælker er der 1500mm. Gulvbjælkerne skal jeg have med et cc på 560mm (står 600 på billedet) og dem tænkte jeg at fastgøre med bjælkesko i den eksisterende altan, og så skal de hvile på bærebjælkerne. Vil det holde, eller skal jeg tænke helt om?