Har et tilbygget garage fra -65 med målene 4x8m i et plan. Dette er placeret med længste side langs vores hus' gavlside. Huset er 2-plans uden kælder fra -50. Ydervægge af btghulsten i stueetagen. Støbt etagedæk (ERGE). Overetage af træ. Jeg undersøger alternativer for at udvide vores boligareal og håber, at nogen måske kan give indikationer om, det er værd at gå videre med følgende idé: At bygge på garagen med en etage og tilslutte til husets overetage.
Bifoger sektion på garagen. Jeg har desværre ingen plan tegning, men tre ydervægge danner sammen med husets ene gavlvæg garagen. Ingen andre bærende dele inden for garagen.
Garagen er grundlagt på hård ler. Der er mindre sætningsrevner i ydervæggen.
Jeg har en tilbygget garage fra -65 med målene 4x8m i ét plan. Denne er placeret med den længste side langs vores hus kortside. Huset er 2-plans uden kælder fra -50. Ydervægge af btghålsten i stueplan. Støbt bjælkelag (ERGE). Overetage af træ. Jeg undersøger muligheder for at udvide vores boligareal og håber nogen måske kan give indikationer om det er værd at gå videre med følgende idé: At bygge på garagen med en etage og tilslutte til husets overetage.
Vedhæfter sektion af garagen. Jeg har desværre ingen plantegning, men tre ydervægge danner sammen med husets ene gavlvæg garagen. Ingen andre bærende dele indenfor garagen.
[billede]
Garagen er grundlagt på hård ler. Der er mindre sætningsrevner i ydervæggen.
Tak på forhånd
Jeg har meget lignende forudsætninger og samme tanker om at bygge til opad. Kom du videre?
Hej Tobias. Nej, vi kom ikke videre, vi havde dette som et af flere alternativer til at udvide boligarealet men kom efter en tid frem til at vi klarer os med de kvm vi allerede har. Ønsker dig held og lykke med dit projekt!
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.