Hej Forum
Jeg er meget ny, når det gælder byggeri og har ingen uddannelse.

Jeg vil gerne bygge en forlængelse af terrassen, fjerne en tilgroet dam og placere et spabad der med udendørs bruser i stedet, lidt afskærmning osv.

Det, der egentlig forhindrer mig, er al uvidenhed. Hvor begynder man? Hvordan lærer man at lave en stabil grund?

Selvfølgelig. Man kan hyre en tømrer, men det ville være sjovt at kunne skabe selv, som man ser, at mange andre gør.

Tak

Hej,
Man begynder med at spørge og læse op. Byggahus, youtube, osv osv. Tjek hvordan andre har gjort, overvej om det er en passende metode for dig.

For virkelig at starte fra bunden så har blandt andet byggmax en række indgående guider til, hvordan man gør ting. Måske ikke altid på den bedste eller flotteste måde, men på et godt begynderniveau. De har også film på youtube, som beskriver hvordan man gør ting. Måske noget at starte med og derefter klikke sig videre?
https://www.byggmax.se/bygga-altan

• Synes
To66e
  • Laddar…
nikasp
T Tjrex sagde:
[link]

[link]

Der har du to rigtig gode sider.
Svenskt Träs beskrivelser og film er virkelig gode, selv om nogle er optaget for længe siden. Så er der ”Hur gör snickaren” på Youtube, Fiskarhedenvillan som gennemgår forskellige trin på en rigtig god måde. Der er nu flere Instagram-snedkere, der har korte og gode videoer at kigge på, når man har lidt surftid.

• Synes
To66e
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.