Jeg har en snedker (fra Polen), der hævder, at det er en god idé at sætte plastik under gipsen på begge sider af mellemvæggen
Det er en direkte dårlig idé, for eventuel fugt der finder vej ind derimellem har så ingen steder at gå hen. Byt det ud med noget diffusionsåbent-pap i stedet, hvis man nu er bange for, at isoleringen skal krybe ud igennem 2 plader, hvilket for mig virker helt umuligt.
 
Spring den plast over.

Gips, regelskelet, gips fungerer fremragende som indervæg. Hvis man vil have lidt luksus, kan man vælge gips, osb, regelskelet, osb, gips.
 
Jeg skippede plasten. Føles unødvendigt og lidt risikabelt.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.