Jeg har en snedker (fra Polen), der hævder, at det er en god idé at sætte plastik under gipsen på begge sider af mellemvæggen
Det er en direkte dårlig idé, for eventuel fugt der finder vej ind derimellem har så ingen steder at gå hen. Byt det ud med noget diffusionsåbent-pap i stedet, hvis man nu er bange for, at isoleringen skal krybe ud igennem 2 plader, hvilket for mig virker helt umuligt.