Lægger jeg dette forkert op, er I velkomne til at flytte det, dette forum er det bedste sted, jeg kan finde.
Jeg har i dag en klippe- og betonmur som mur mod gaden, ønsker at hæve den til 60 cm og pudse for at gøre det pænt.
Er lecablokke fornuftigt at gøre dette med?
Der skal ikke være noget jordtryk mod muren, idet det bliver en fritstående mur.
Murer på du og puds alt, så får du ensartet overflade, læg gerne et par jern 10 mm i næstsidste skift, så holder det bedre, glem ikke at lave en hue på den, som stikker lidt ud, (beton plade, træ) vand kan gå ned, og det kan fryse i fugerne.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.