Hej,
Jeg overvejer at bygge lysskinner i nedhængt loft...
Ungefär som på denne billed.
Så... Hvordan går man til værks for at gøre dette?
Bygger man kasser, som man derefter hænger op, eller bygger man på stedet?
Nogen der har gjort noget lignende? Alle tips modtages.