Hej!

Vi skal flytte døråbningen til vores soveværelse. Min overvejelse er, hvilken dimension jeg skal have på reglerne, det drejer sig ikke om en bærende konstruktion, væggen rundt om åbningen består sandsynligvis af liggende tømmer og er næsten 16 cm tyk, tanken er at bygge et nyt klædeskab, hvor åbningen er lige nu, vil derfor have en så tynd væg som muligt. Er det nok med regler 45X45 mm?

Døråbning til soveværelse med udsigt til rum med blåt mønstret sengetæppe, hylder med bøger og vægdekorationer.
 
Mærkeligt at billedet blev liggende!!!
 
45x45 duger absolut, regla lidt tættere og skru fast gips eller anden stiv plade ordentligt.
ps læg lidt isolering i så slipper I resonanslyd desuden
 
Omtrent sådan havde jeg tænkt mig. Tak ragnar13 så er jeg ikke helt ude at cykle..
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.