Har en væg i garagen som jeg er ved at bygge om til vaskerum med opbevaring og øvrigt rum. Væggen på billedet er i det øvrige rum og har fjernvarmerør midt på væggen.
Må man bygge disse ind med en helt ny væg eller kasse? Hvad er at foretrække? Tips erfaringer?