Har en væg i garagen som jeg er ved at bygge om til vaskerum med opbevaring og øvrigt rum. Væggen på billedet er i det øvrige rum og har fjernvarmerør midt på væggen.
Må man bygge disse ind med en helt ny væg eller kasse? Hvad er at foretrække? Tips erfaringer?
 
  • Væg med fjernvarmerør, der løber langs midten af væggen i et garageområde under ombygning til vaskerum og opbevaringsplads.
Er det en egen friliggende villa, eller rækkehus, eller en slags andelsbolig?

Ser ud som om fjernvarmerørene deler sig i hjørnet.

Afbrydningsventilerne skal være tilgængelige, kan sidde bag revnelugen.
 
Demmpa Demmpa sagde:
Er det en fritliggende villa, eller et rækkehus, eller en eller anden type andelsbolig?

Det ser ud til, at fjernvarmerørene deler sig i hjørnet.

Afbrydningsventilerne skal være tilgængelige, kan sidde bag en inspektionsluge.
Det er en fritliggende villa. Tænkte at bygge det andet ind også, den går til varmeveksleren
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.