Skal bygge op et fald udendørs på en altan. Tykkelse fra 5 til 25 mm, faldet skal bygges op med en slags "betonspartel", det fungerer ikke med flydespartel eller lignende. Strækning på 6 meter og bredde på 0,3m
Jeg testede med Ardex A46, som på papiret så rigtig god ud, ventede til mørkets frembrud for at det skulle blive lidt koldere.. Men desværre er det for øjeblikket for varmt, og A46'eren hærder inden jeg når at få noget nævneværdigt ud, efter 3-4 minutter kan man ikke arbejde med massen længere :(
Må gøre det i dagene, da blikkenslageren kommer i slutningen af ugen og skal gøre sit.
Er der nogen, der har tips til, hvilket produkt man kunne bruge?

Vedhæfter et billede, så I kan se, hvad jeg mener. Faldet skal bygges op fra lecaen med rendejernene til enden af betonsargen.
 
  • Bygge af balkonfald med lecanblokke, rännkroge og en metalkompressor på en platform ved siden af en betonkant. Stige i baggrunden.
Jeg lavede en lignende kasse ud fra garagen med puds.
 
Ja tanken har slået mig, lavede en testopbygning med pudsemørtel i går aftes for at se, hvordan det bliver.
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.