Vi har bygget en væg. Alt så godt ud, men så viste dig, at murstenene er blevet bøjet, slået sig. Vi gjorde alt, som man skal, lade tømmeret være et stykke tid, og det var lige, da vi satte det op.

I hvert fald. Sådan ser det ud.
Billede af en væg med gipspaneler og en træregel ved siden af en dør og garderobeskab. Teglstenene slår sig og skaber en ujævn overflade.
Nederst (ej med på billedet), så går murstenen mere udad, så sætter man gips der, så går det udad.
Mit spørgsmål er, hvordan man løser det bedst.
Skal vi bygge på alligevel med gips og så forsøge at spartle det op. Og lade væggen stikke ud mellem døren og garderoben samt vi må sætte ekstra over døren.
Eller kan man sætte net og spartle direkte på reglen. Håber I forstår, hvad jeg mener.

Hvorfor ikke bare høvle det af på reglen, som har vridd sig udad, så den bliver jævn at gipse på?

• Synes
Appendix
  • Laddar…
B b8q sagde:
Hvorfor ikke bare høvle det af på reglen som har vredet sig udad, så den bliver jævn at gipse på?
Fordi vi ikke havde tænkt på det, tak for tipset :)

I har altså sat reglen for langt ud og derefter gipsat ved siden af i stedet for udenpå? :thinking:

Anna_H Anna_H sagde:
I har altså sat reglen for langt ud og derefter gipspladet ved siden af i stedet for ovenpå? :thinking:
Nej ikke fra begyndelsen. Ved ikke, hvordan min sambo tænkte, men nu er det som det er. Så forsøger jeg at finde løsninger.

ev en strimmel renoveringsgips (7mm) og så spartle resten

• Synes
Eraze
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.