16,881 læst ·
20 svar
17k læst
20 svar
Byg på en etage. Holder reglerne?
Jeg antager, at bu vil save dele af bef spærrer væk, når du skal åbne op på overetagen?
Du bør måske overveje, om du skal lave en forstærkning for det tag og i så fald bruge den til de nye også...
...i Gabbe1 tilfælde er det på udevinden og derfor lettere at løse...
Du bør måske overveje, om du skal lave en forstærkning for det tag og i så fald bruge den til de nye også...
...i Gabbe1 tilfælde er det på udevinden og derfor lettere at løse...
Kommer kvisten til at blive bygget ind?
Hvad skal du have i den del?
Almindeligt eller kip loft?
Jeg tror, at du kan gøre noget lignende som Gabbe1, dvs. færdige tagspær derude og så bygge det, der skal forbindes mod det eksisterende tag, på stedet.
Almindeligt loft indvendigt gør, at det bliver nemmere både at bygge og med konstruktionen.
Kontakt mig, hvis du har brug for telefonnummer til en god konstruktør.
Hvad skal du have i den del?
Almindeligt eller kip loft?
Jeg tror, at du kan gøre noget lignende som Gabbe1, dvs. færdige tagspær derude og så bygge det, der skal forbindes mod det eksisterende tag, på stedet.
Almindeligt loft indvendigt gør, at det bliver nemmere både at bygge og med konstruktionen.
Kontakt mig, hvis du har brug for telefonnummer til en god konstruktør.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 919 indlæg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2,919 indlæg
Tanken var, at kun den større venstre del skulle få en etage mere. Kvisten bliver, men måske noget større.
Den højre del under kvisten og til højre får et svagt skrånende tag.
Jeg skal forsøge at lave en tegning og uploade, hvordan det var tænkt at se ud.
Spær har jeg fået tilbud på, og det var ikke så dyrt, så der er ingen grund til at sømme dem selv.
Den højre del under kvisten og til højre får et svagt skrånende tag.
Jeg skal forsøge at lave en tegning og uploade, hvordan det var tænkt at se ud.
Spær har jeg fået tilbud på, og det var ikke så dyrt, så der er ingen grund til at sømme dem selv.
P
Peter_K
Medlem
· Stuvsta, Huddinge
· 2 919 indlæg
Peter_K
Medlem
- Stuvsta, Huddinge
- 2,919 indlæg
Klik her for at svare