Hej! Jeg har købt 18 stk. 45*45*2500 stave samt vinkler og skruer til at bygge et opbevaringssystem til plademateriale og brædder. Jeg tænkte på at bygge det nogenlunde sådan, se billede:
:
Bygger jeg da de nederste hjørner som på billedet? Jeg undrer også, hvordan jeg i så fald undgår at skrue ind i de første to skruer, når jeg sætter de næste to i, og om 45*45-reglen vil revne ved at blive skruet igennem 4 gange.
Taknemmelig for tips. Sådan ser det ud, hvor jeg vil organisere det, det er på overetagen i et tømrerskur. Der er plads til at stoppe tømmer ind fra den korte ende på "hyldesystemet".
Hej! Jeg har købt 18 stk. 45*45*2500 reglar samt vinkeljern og skruer til at bygge et opbevaringssystem til plademateriale og brædder. Jeg tænkte at bygge cirka sådan her, se billede:
:[billede]
[billede]
Bygger jeg så de nederste hjørner ifølge billede? Jeg undrer også, hvordan jeg i så fald undgår at skrue ind i de første to skruer, når jeg sætter de andre to i, og om 45*45-reglen vil revne af at blive skruet igennem 4 gange.
Taknemmelig for tips. Sådan her ser det ud, hvor jeg vil organisere op, det er overetagen på et tømret udhus. Der er plads til at sætte tømmer ind fra den korte ende af "hyllesystemet".
[billede]
Hej,
Hvordan går det med denne? Er det bygget nu? Hvilke trædimensioner blev det til i sidste ende?
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.