Agsson, læser tråden og undrer mig selvfølgelig over, hvordan det gik med dette. Har selv overvejet at gøre det samme. =)
Hej!
Byggeriet er i gang, og den ene langsiden har nu modificerede spær. Havde en konstruktør, der tegnede tegninger, og efter godkendt byggetilladelse bygger jeg selv.
Jeg kan ikke dele detaljerne på tegningerne, men lægger et billede op, der viser princippet. Ingen mål passer på netop dette billede og bør ikke bruges som byggemodel; kontakt nogen, der er villige til at beregne/tegne med netop jeres mål.
Med det sagt, det virker, men der er en hel del arbejde. Men det bliver godt, hvis du spørger mig
Hej, tak for svaret! Var lidt sen til at svare her, skylder på at jeg har været på nordligste Fårö med dårlig dækning.. Sjovt at det virker, og at du bliver tilfreds. Havde været sjovt at se nogle før og efter billeder så måske det bliver nemmere at tage en beslutning. Har søgt igennem hele internettet efter nogen som har gjort dette nemlig =)
Hej! Jeg skal kigge på et 70'er hus med rigtig nedtrukket toppluva (valmet med store udhæng). Det ville være super sjovt at se, hvordan det blev til sidst!
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.