Hej!

Har planer om engang at bygge et udhus på grunden på 27 m2 (har byggetilladelse)

Jeg har tænkt mig noget kasseformet med pulttag og mange vinduer.

Da vi har et mekanisk værksted i familien, overvejer jeg en selvbærende stålkonstruktion, jeg kunne i princippet bygge taget først og derefter vægge. Jeg har set huse blive bygget efter denne princip, men har ikke fundet noget her. Er der nogen, der har input om dette?

/fredrik

Er i gang med at bygge til køkkenet med 25 m2 spiseplads i stålkonstruktion. Præcis som i dit tilfælde bliver der mange vinduer og desuden en altan terrasse ovenpå, så stål er en smidig løsning. Væggene bliver derefter letbeton omkring vinduerne og plader over stålet. Alt pudses i samme stil som resten af huset.

Jeg er kun nået til den færdigstøbte plade endnu, men den har i hvert fald kvadratiske fastgørelsesplader (ca. 25 x 25 cm) indstøbt i hjørnerne. I disse plader vil de stående bjælker blive svejset fast.

Byggeriet er i øjeblikket voldsomt forsinket, men jeg vil forsøge at lægge lidt billeder op i løbet af efteråret/foråret, når stålet forhåbentlig kommer på plads.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.