Ved ikke om dette er den rigtige del af forummet, men jeg tager chancen alligevel!

Jeg har en indglaset altan, hvor jeg planlægger at sætte et indvendigt loft op for at reducere den "rå" fornemmelse og installere en "stjernehimmel" (findes hos Claes Ohlsson til fornuftige priser har jeg set).

Jeg vil dog lige tjekke, hvordan man skal gøre det, og hvilket materiale man skal bruge?

Jeg tænkte mig noget i retning af at sætte reglar op og bare skrue plader fast i dem (hvilket materiale skal man bruge til pladerne?), hvor man allerede har boret huller til stjernehimmelen. Så må man vel spartle skruerne og samlingerne og male hele herligheden, når det hænger på plads, for derefter på en eller anden måde trække kablerne?

Jeg vedhæfter to billeder af, hvordan det ser ud. Hvordan løser man det med reglar på billede 2, hvor indglasningen "sidder i vejen"?

Flere tips og idéer?

/Jocce
 
  • Inglasad balkong med betongtak och utsikt över bostadsområde, tinande från snö.
  • Inglasad altan med murstensvæg og råt betonloft, udsigt gennem glasvægge.
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.