Hej folket!
Er i gang med at bygge regnskærm under altan kom jeg frem til at bygge som det fremgår i billederne. Nu til jeres hjælp og forslag til foranstaltning...
Da jeg prøvede at hælde en stor spand vand ud, løb det meste fint ned på plasttaget, men lidt løb ud på "kanterne mod reglarne" og direkte ned...
Mit spørgsmål er, hvordan ville I tætne mellem plasttag og regel?
Taknemmelig for alle idéer!
Er i gang med at bygge regnskærm under altan kom jeg frem til at bygge som det fremgår i billederne. Nu til jeres hjælp og forslag til foranstaltning...
Da jeg prøvede at hælde en stor spand vand ud, løb det meste fint ned på plasttaget, men lidt løb ud på "kanterne mod reglarne" og direkte ned...
Mit spørgsmål er, hvordan ville I tætne mellem plasttag og regel?
Taknemmelig for alle idéer!
Medlem
· Västra Götaland
· 3 295 indlæg
Det kedelige svar er vel en strenge fugt ovenfra, dvs. fjerne trægulvet på altanen. (måske er det nok at løfte nogle få og få armen ind og sprøjte?)
Hvis ikke, så ville jeg have prøvet at klemme en gummiliste mellem dit plasttag og regel.
Hvis ikke, så ville jeg have prøvet at klemme en gummiliste mellem dit plasttag og regel.
Det blev flere skruer med fugemasse nedefra. Ingen lækage længere ✅I InsidersUnited sagde:
Klik her for at svare