Hej!
Har i dag panel fra gulv til loft, men vil gerne have brystpanel i rummet i stedet. Min plan er at sætte 6mm renoveringsgips på den øvre del af væggen og beholde panelen nedtil. Bliver det helt mærkeligt at sætte en brystliste op og ned, når den øvre del af væggen bygger udad?

Rickarderiksson Rickarderiksson sagde:
Hej!
Har idag panel fra gulv til loft men vil gerne have brystpanel i rummet i stedet. Min plan er at sætte 6mm renoveringsgips på den øvre del af væggen og beholde panelen nederst. Bliver det helt mærkeligt at sætte en brystliste op og ned, når den øvre del af væggen bygger udad?
Ja, det lyder som om det ville se meget mærkeligt ud.

Så ville jeg hellere fjerne panelen på den øvre del og sætte almindelig 13mm gips, så væg og panel kommer i samme højde. Derefter en passende liste, der dækker samlingen.

Alternativt, hvis energien findes, fjerne al panel, montere gips og derefter genbruge panelen som brystpanel.

Senest redigeret:
Rickarderiksson Rickarderiksson sagde:
Hej!
Har idag panel fra gulv til loft, men vil gerne have brystpanel i rummet i stedet. Min plan er at sætte 6mm renoveringsgips på den øvre del af væggen og beholde panelen nederst. Bliver det helt mærkeligt at sætte en brystliste op og ned, hvis den øvre del af væggen bygger udad?
Det kunne faktisk se helt ok ud, hvis du vælger en kraftigere liste. Alt afhænger af, hvilket udtryk du er efter.

Vil du have en mere diskret liste, er det nok bedre at fjerne den øvre del af panelen, det burde gå rimelig nemt at tage længderne med rundsav, hjørnerne er selvfølgelig mere besværlige, men en mulighed for at bruge multiværktøj?

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.