Vores hus har haft en uudviklet overetage siden huset blev bygget i 1989. Der har været fuld isolering i mellemloftet og gulvspån over. Altså, disse gulvspån har ligget i et ureguleret klima i næsten 15 år nu.

Spørgsmålet er om det er muligt at genbruge dette eller om man bør købe nyt nu, når overetagen skal indrettes?
 
Hvis du ikke har haft vandskader eller andre fugtproblemer, så burde det ikke være nogle problemer, mener jeg.
 
Jeg er enig med Tommy S.
Det må endda være en stor fordel sammenlignet med nyt, da spånpladen nu har afgivet sin uønskede last af formaldehyder og andet skidt...
 
Hvis formaldehyden er fordampet, er det jo OK, men niveauerne var betydeligt højere før i tiden..
 
Hvis der er nogen formaldehyd tilbage efter 15 år, så bliver den der, hvor den er, de næste 15 år også... gætter jeg.
gaia
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.