Vores hus har haft en uudviklet overetage siden huset blev bygget i 1989. Der har været fuld isolering i mellemloftet og gulvspån over. Altså, disse gulvspån har ligget i et ureguleret klima i næsten 15 år nu.
Spørgsmålet er om det er muligt at genbruge dette eller om man bør købe nyt nu, når overetagen skal indrettes?
Spørgsmålet er om det er muligt at genbruge dette eller om man bør købe nyt nu, når overetagen skal indrettes?
Klik her for at svare