Hej!
Er i gang med at spartle to yderhjørner, hvor vi har sat renoveringsgips på murværket. En del af hjørnerne er gips mod gips, men det ene hjørne er malet/umalet tapet og gips. Tænkte på at lave pæne hjørner med Aquabead, men læser nu, at de kun er beregnet til at sætte på gipsplader. Er der nogen, der har erfaring med at montere disse på andet underlag? Kræves der andet lim under så?
Tak på forhånd!