Leder efter fede enkeltfalsede eller z facadebrædder. Man ser dem ofte i vandret udførelse på mange huse, og det giver et moderne, kraftfuldt og lidt roligere indtryk end almindelige facadebrædder.
Men hvor finder jeg dem? Jeg har kigget rundt på nettet hos de mest almindelige byggemarkeder, og det bredeste jeg finder er 145mm, hvilket er det samme som jeg har i dag.
Men hvor finder jeg dem? Jeg har kigget rundt på nettet hos de mest almindelige byggemarkeder, og det bredeste jeg finder er 145mm, hvilket er det samme som jeg har i dag.
Roasjö træforædling skærer limtræpaneler efter dine ønsker, jeg er også lidt fristet.F fsn sagde:Leder efter fede enkelspontede eller z facadepaneler. Man ser det i liggende udførelse på mange huse, og det giver et moderne, kraftfuldt og lidt roligere indtryk end almindelige facadepaneler.
Men hvor finder jeg det? Har kigget rundt på nettet hos de mest almindelige byggemarkeder, og det bredeste jeg finder er 145mm, hvilket er det samme som jeg har i dag.
Men man skal nok regne med nærmere 300:-/m²
hvis man skal have det grundmalet.
Intet spild dog, endespontede brædder som ikke behøver nogen bagvedliggende regel ved samlingerne.
https://mobil.blocket.se/annons/alvsborg/limtrapanel_och_limtratrall/77082404
Selvbygger
· Stockholm
· 10 293 indlæg
Vi købte 200 bred limtræpanel fra Martinssons. Dem og Setra plejer de fleste byggemarkeder at kunne skaffe hjem.
De har begge standardsortiment, som lagerføres i lidt forskellige længder og behandling.
De har begge standardsortiment, som lagerføres i lidt forskellige længder og behandling.
Her findes det, http://www.virkedirekt.se/produkt/22x195-enkelfas-m2/F fsn sagde:
Har tjekket med denne leverandør, og der er ingen problemer ud over leveringsomkostninger. Jeg skal have så lidt, at 60-70% bliver leveringsomkostninger. Det bliver uholdbart dyre brædder.Peter2400 sagde:
Nogen der har forslag til enkelfaset, dobbeltfaset, Z-panel eller hvad som helst, der er bredere end 145mm i eller i rimelig nærhed til Göteborg? Hvis jeg kan vælge frit, er 195mm at foretrække.
Klik her for at svare