29,065 læst ·
18 svar
29k læst
18 svar
Brandsikker plade
jeg ved, at da jeg selv arbejdede på byggepladserne, satte vi mineriten i brandområder og nogle gange også som lageradskillelse. et helvede at arbejde med, save typ med den dårligste fukssvans og bore alt, før man overhovedet kunne tænke på at rejse pladen.
men nu er det jo sådan, at hvis der ikke er noget andet materiale end minerit til min kamin, så må jeg simpelthen bruge det. men det er jo dyrt som satan.....
men nu er det jo sådan, at hvis der ikke er noget andet materiale end minerit til min kamin, så må jeg simpelthen bruge det. men det er jo dyrt som satan.....
tak for tippet byggaren, men hvis du kigger på billedet, så tror jeg, at det vil se lidt klodset ud. og jeg tror personligt, at forskellen mellem varmt og koldt vil gøre, at mørtelen revner med tiden.
Men som sagt, tak for tippet, jeg vil suge på den karamel et stykke tid, så må jeg se, hvordan det bliver.
Men en ting som jeg ikke tror går at løse. Sotluckan som findes på forsiden, jeg må sørge for, at den kan nås også. hmnmmm må tænke videre...
Men som sagt, tak for tippet, jeg vil suge på den karamel et stykke tid, så må jeg se, hvordan det bliver.
Men en ting som jeg ikke tror går at løse. Sotluckan som findes på forsiden, jeg må sørge for, at den kan nås også. hmnmmm må tænke videre...
Klik her for at svare