Magnussons2019 Magnussons2019 sagde:
Så venligt af dig. Dog bor jeg i Motala, så det er jo et godt stykke herfra, plus at vi ikke engang har bygget vores hus endnu. :crysmile::crysmile:
Aha haha men jeg gemmer den, hvis vi tager på ferie til Motala engang.
 
S Stins sagde:
Aha haha men jeg gemmer den hvis vi tager på ferie til Motala en gang
Tak! :D
 
B
Er den altså 0.5mm for tynd? Hvilken tolerancekrav bygger du med?
 
Perfekt! Tak Dan. Den har også EI60, fantastisk fund!
 
  • Synes
Workingclasshero
  • Laddar…
Har nogen tips til overfladebehandling af en Brandskyddsskiva?

Jeg skal montere min i loftet over en bstukamin, og pladen er jo ikke noget, der ligefrem forbedrer stemningen i rummet, så at sige.

Det står i monteringsvejledningen, at man kan pudse pladen, og så kan man måske også male med den rigtige maling... eller bare nyde pudset i sit naturlige udtryk.

Nogen med forslag?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.