Skumpe
M myrto sagde:
Ah men så typiskt, hvorfor gav de mig på Hornbach disse forsænkede skruer?! Jeg købte jo konsollerne fra dem samtidig, så han vidste hvad jeg skulle gøre, og han gik rundt og plukkede disse til mig :(
Svært nu at tage mig til Hornbach/Bauhaus osv. De ligger langt væk, og jeg har ingen tilgængelig bil lige nu. Bliver det helt forkert at bruge forsænkede alligevel?
Det vil gå udmærket. Er det optimalt? Nej. Vil konsollerne falde ned? Absolut ikke. Bor først med 8mm så dybt du kan, og så lidt mere med 6mm. Det bliver kanon.

• Synes
Tågvirke
  • Laddar…
M myrto sagde:
Ah men så typisk, hvorfor gav de mig på Hornbach disse forsænkede skruer?! Jeg købte jo konsollerne fra dem samtidigt så han vidste hva jeg skulle gøre og han gik rundt og plukkede disse til mig :(
Svært nu at tage mig til Hornbach/Bauhaus osv. De ligger langt væk og har ingen tilgængelig bil lige nu. Bliver det helt forkert at bruge forsænkede alligevel?
Hvordan ser skruehullerne på konsollerne ud? Hvis de er forsænkede, så er det vel de rigtige skruer.

F Freda sagde:
Kunskaben hos personalen i disse butikker er utrolig mangelfuld og mange gange stort set ikke-eksisterende. I dag er der ikke mange, der bliver specielt længe på disse typer arbejdspladser og når således ikke at lære noget. Arbejdsgiverne tager heller ikke deres ansvar og sender personalet på uddannelse, måske fordi de ved, at de fleste alligevel holder op inden for et år. Kontingenten bliver, at de fleste ansatte gætter eller bilder sig ind, at de "ved" svaret på alle de spørgsmål de får for ikke at virke dumme i situationen.
Min erfaring fra Hornbach er, at de har mange blandt personalet, der er kompetente. På Bauhaus derimod skal man lede efter dem med lys og lygte og alligevel ikke finde nogen.

• Synes
Fairlane
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.