Hej! Jeg er i gang med renovering osv. her på gården, og det plejer at løse sig for det meste, men nu er jeg kørt fast!
Jeg skal sætte metalstænger fra gelænder til trappetrinene, og har prøvet mange forskellige måder at bore i "gelænderet" (teststykke) og kan ikke få det til at blive godt🥴
Jeg ved, at der er så mange gode råd her, så jeg tænkte, jeg spørger lidt pænt om hjælp, da googling ikke har givet noget brugbart (har sikkert søgt på den forkerte måde)
Taknemmelig for det mindste lille tip ☺️
Mvh Stefan