I Izvek #16 Medlem · Österlän · 494 indlæg 1 feb 2016 klokken 07:40 Izvek Medlem Österlän 494 indlæg 1 feb 2016 klokken 07:40 #16 Havde jeg været dig, så havde jeg. Saneret fyringsrummet for asbest eller bygget over det. Men barberskum var en god idé for at gøre det mindre støvet.
Havde jeg været dig, så havde jeg. Saneret fyringsrummet for asbest eller bygget over det. Men barberskum var en god idé for at gøre det mindre støvet.
M MagHam #17 Husejer · Jönköpings Län · 5 550 indlæg 1 feb 2016 klokken 09:14 MagHam Husejer Jönköpings Län 5,550 indlæg 1 feb 2016 klokken 09:14 #17 Byg ikke over det. At gemme eternitpladerne skaber skjulte risici for fremtiden.