Hej!
Mit første indlæg
Jeg har lyst og behov for at bore et 50mm hul gennem en regel, der er 2"4 og er bærende. Er klar over, at det måske ikke er det klogeste (?). Er det muligt at montere yderligere 2 reglar på hver sin side for at øge "bæreevnen"? Jeg har i så fald mulighed for det.
Årsagen til det store hul er installation af centralstøvsuger.
Vedhæfter billeder, her vises andre installationer, som jeg skal flytte eller rive (så det problem spørger jeg ikke om). Rød cirkel omtrent der, hvor jeg tænkte at bore, men måske lidt højere oppe. Grønne streger symboliserer yderligere reglar, som jeg kan montere. Disse skal naturligvis også bores igennem.
Taknemlig for svar.
Mvh Tommy
Mit første indlæg
Jeg har lyst og behov for at bore et 50mm hul gennem en regel, der er 2"4 og er bærende. Er klar over, at det måske ikke er det klogeste (?). Er det muligt at montere yderligere 2 reglar på hver sin side for at øge "bæreevnen"? Jeg har i så fald mulighed for det.
Årsagen til det store hul er installation af centralstøvsuger.
Vedhæfter billeder, her vises andre installationer, som jeg skal flytte eller rive (så det problem spørger jeg ikke om). Rød cirkel omtrent der, hvor jeg tænkte at bore, men måske lidt højere oppe. Grønne streger symboliserer yderligere reglar, som jeg kan montere. Disse skal naturligvis også bores igennem.
Taknemlig for svar.
Mvh Tommy
Medlem
· Blekinge
· 12 222 indlæg
Tænk på ikke at bygge ind de rørskjøder, der ses på billede 2. Og velkommen til forummet!
Klik her for at svare

