Pladen "skal" stikke ud så meget, at den bliver jævn med lågen. Og så vil den rå del kunne ses uanset hvad. Skærer han den for meget, vil lågerne kunne ses fra oven og alt snavset løbe ned. Jeg har prøvet forskellige løsninger. Blev nødt til at skifte plader nogle gange. Den mest passende er at lade den stikke ud.Mikael_L sagde:
Måske nogle professionelle vil komme med bedre forslag.
Men at forsegle mod vand er nok det vigtigste. Hvad tror du?
Jo det har du nok ret i.
Jeg gik og kiggede i køkkenet. Ja vores plader stikker ud, så forkanten mindst flugter med dørenes forside. Et sted var der sat kantliste i samme farve og struktur som pladen langs hele kanten på pladen.
Et andet sted (ved komfuret) var der sat en form for aluminiumliste, der omslutter kanten 1-2 mm. Antagelig silikone der bagved. Jeg burde måske tage et billede ... hmmm.
Jeg gik og kiggede i køkkenet. Ja vores plader stikker ud, så forkanten mindst flugter med dørenes forside. Et sted var der sat kantliste i samme farve og struktur som pladen langs hele kanten på pladen.
Et andet sted (ved komfuret) var der sat en form for aluminiumliste, der omslutter kanten 1-2 mm. Antagelig silikone der bagved. Jeg burde måske tage et billede ... hmmm.
Medlem
· Västra Götalands Län
· 529 indlæg
Er enig med Magnusss. Her mangler der en dækplade. Plus at den slet ikke behøver at stikke så meget ud for at justere med lågen, i hvert fald ikke ifølge disse billeder.
1) Fjern ved bagkanten, så pladen flugter med lågerne.
2) Afmonter højskabet
3) Monter en dækplade, lige så høj som højskabet, der flugter med lågerne.
Bordpladen og dækpladen skal flugte perfekt.
1) Fjern ved bagkanten, så pladen flugter med lågerne.
2) Afmonter højskabet
3) Monter en dækplade, lige så høj som højskabet, der flugter med lågerne.
Bordpladen og dækpladen skal flugte perfekt.
Klik her for at svare