Gød kældergulv i går, armering, cellplast og isodrän nedenunder, det lyder lidt hul under sektionerne, hvor der er cellplast. Øvrige sektioner, hvor jeg har støbt med makadam under, er det meget stift.

Er dette et problem? Bliver det stift efter hærdning 1-2 måneder?
Ca. 7-10 cm beton.
 
Samme lyd på mit kældergulv, støbte for en måned siden.
 
S Simmeman sagde:
Samme lyd på mit kældergulv, støbte for en måned siden.
Forventer du, at det vil aftage ved flydespartling og klinker?
 
  • Synes
Tummen86
  • Laddar…

Bedste svar

Har ikke reflekteret over det faktisk. Har svært ved at tro, at det forsvinder bare fordi man flydespartler og lægger klinker ovenpå.

Mærker også forskel der, hvor der ligger isodrän eller makadam under.
 
  • Synes
oscarwww
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.