Gød kældergulv i går, armering, cellplast og isodrän nedenunder, det lyder lidt hul under sektionerne, hvor der er cellplast. Øvrige sektioner, hvor jeg har støbt med makadam under, er det meget stift.
Er dette et problem? Bliver det stift efter hærdning 1-2 måneder?
Ca. 7-10 cm beton.
Er dette et problem? Bliver det stift efter hærdning 1-2 måneder?
Ca. 7-10 cm beton.
Klik her for at svare