Hej i min gang hvor jeg er flyttet ind kan man se striber på indervæggen, som en forhardning virker som at væggen er bølget/buler ud lidt hvad kan det bero på? Ved ikke af en vandskade, ved ej om jeg har lagt ind på det rigtige forum. Bag væggen ligger køkken og vaskerum.

• En gang med lyse træpaneler, en enkel lampe i loftet, og udsigt til stue med sofa og vinduer. Væggen til højre viser svage riller.
Fuger mellem pladerne, der er spartlede på accord.

Protte

• Synes
Nyfniken
  • Laddar…
Er det noget, man behøver at gøre noget ved? Sorry, men helt dårlig til sådan første gang jeg ejer eget

Bare at lukke det ene øje, når du går forbi.

abdulhakim abdulhakim sagde:
Er det noget man behøver at gøre noget ved? Undskyld men helt dårlig til sådan første gang jeg ejer eget
Er det nyproduktion? Hvis ja, kan du tage og fejlmelde til entreprenøren og lade dem undersøge det. Selvom de vil gøre noget, vil de sandsynligvis vente til toårsbesigtigelse, så har de gjort der hvor jeg har boet.

Men HVOR bølget er væggen, læg en retskive/lang lineal der.
Med strygerlys ses meget små bølger.

Protte

Hvis du sætter en lidt kraftigere lampe tættere på kameraet, vil det forsvinde. Det er kun en æstetisk fejl.

Sætter du op en mønstret tapet, billeder eller noget forsvinder det også.

Her ser man via listen på gulvet, at det buer ud lidt

• Trægulv med skyggen af en liste, hvor listen ser ud til at bule lidt ud.
Okarlsson Okarlsson sagde:
Er det nyproduktion? Isf kan du tage og fejlmelde til entreprenøren og lade dem undersøge det. Selv om de vil gøre noget, vil de sandsynligvis vente til toårsbesigtigelsen, sådan har de gjort, hvor jeg har boet
Desværre ikke 90'erne er det bygget på rækkehuse som er andelsbolig

Anna_H Anna_H sagde:
Hvis du placerer en lidt stærkere lampe tættere på kameraet, vil det forsvinde. Det er kun en æstetisk fejl.

Hvis du hænger mønstret tapet op, billeder eller noget, forsvinder det også.
Det er sandt, at det forsvinder, men se det seneste billede, var lidt mere bekymret for, at det buer lidt ud, med det sagt kan jeg typ ingenting, så det er rart at være med i dette forum hahaha

Sådan har jeg det også nogle steder. Det skyldes dårligt opbevarede gipsplader, hos mig i hvert fald. Her har gipsplader været opbevaret i uopvarmede rum, og med utilstrækkelig støtte/underlag, så de er blevet lidt buede.
Fordelen er, at det er lettere at finde, hvor reglarne i væggen er. :):rolleyes::(

• Haha
muraren2 og 1 anden
  • Laddar…
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.