essve cutters 6x120 var MEGET lettere at skrue ind end biltema 6x80, sandsynligvis fordi overfladen på skruen er struktureret.

Rent generelt synes jeg, at Biltemas skruer osv. er fuldt acceptable i forhold til prisen, er bedre kvalitet end Byggmax i hvert fald....

mandg sagde:
Rent generelt så synes jeg, at Biltemas skruer etc. er fuldt acceptable i forhold til prisen, er bedre kvalitet end Byggmax i hvert fald....
Har kørt stort set udelukkende med Byggmax skruer, og jeg er faktisk heltilfreds.
Mærket de har der - Arvid Nilsson - eller hvad det nu var, synes jeg er rigtig fine skruer.
Specielt de lidt længere, torx25.
Købte nu senest en række "universal" skruer 5x75, torx20 150 stk. for 54.90.
Også gode skruer, skruede støbeform med dem nu senest...

Der findes meget skrammel der, men skruerne er jeg faktisk tilfreds med. :)

Byggmax skruer fungerer dem også men har haft mange dårlige skruer med dårlig pasform til bitsen (trods rigtig bits) gjukskägg, obefintlige spor osv....

Men men måske tog jeg et mandags ex ....

JLT sagde:
Kig hos Silvan. Jeg var i Biltema og skulle have sådanne skruer, men der var tomt på hylden. Troede dog, at det kun var midlertidigt. Kørte til Silvan og fandt lignende torx 20-skruer til samme pris. 250 stykker for 40:-. Helt OK.
Hej -
Jeg har lige købt både Ankerpins (19-158) og Ankerskruer (87-121) hos Biltem.
Hvilke er det, der er udgået mener du ??

//Bosse

pellefant sagde:
essve cutters 6x120 gik MEGET lettere at trække ind end biltema 6x80, sandsynligvis fordi overfladen på skruen er struktureret.
Hej -
Jeg har lige trukket 500 Terrasse?skruer fra Biltema. 87-727, ikke en eneste der drillede. Deres nye Terrasse?skruer med fræsegænge på den u?gængede del gør, at den desuden bliver siddende og ikke kryber op!

Biltemas ankarskrue er ikke meget værd, desværre købte jeg sådanne, og hvis man ikke rammer præcis midt i hullet på sømpladen eller skruer den lidt skævt ind, knækker den meget let lige under hovedet. bosse Larsson - det er jo lidt forskel på terrasseskruer og skruer med 6mm diameter i hvor meget kraft der skal til for at skrue dem ind! Lidt off topic - jeg købte biltemas autosolkopi, gnubbede på alufælgene - skete stort set ingenting, tog "rigtig" autosol og fik glansen frem med det samme! Men som sagt, man får, hvad man betaler for - ofte i hvert fald.

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.