Jeg vil have mafioso-stil i mancaven. Mørk træbeklædning på væggene.
Hvilken løsning bliver absolut billigst?
Jeg tænker måske krydsfiner af god kvalitet som man bejdser? Samling mellem plader dækkes med en lille liste.

Det fungerer.
Med bets og synlig trækonstruktion kræves der som sagt god snedkerkvalitet på plywooden.
Ved ikke hvad mafiosostuk betyder, men derimod panelvægge i engelske klassiske miljøer. Der kræves lidt kraftigere profilerede lister og mere listearbejde.
Vi har selv gjort det, dog i svensk tappning. Vi brugte almindelig bygg-/k-plyfa, hvor de værste steder blev spartlet let, og de ru partier blev slebet. Derefter dækmaling. En del puslearbejde med listerne, men slutresultatet blev godt.

Du må nok lægge et billede op af, hvordan du ønsker, det skal se ud.
Billigst er nok at lime noget laminatgulv fast i 1-stavsudførelse.

Oldboy Oldboy sagde:
Det fungerer.
Med bejdse og synlig træstruktur kræves som sagt god snedkerkvalitet på krydsfiner.
Ved ikke, hvad mafiosostuk betyder, men derimod panelvægge i engelske klassiske miljøer. Der behøves lidt mere robuste profilerede lister og mere listearbejde.
Vi har selv gjort det, dog i svensk udgave. Vi brugte almindelig bygge-/k-krydsfiner, hvor de værste steder blev spartlet let, og de ru partier blev slebet. Derefter dækmaling. En hel del pilleri med listerne, men slutresultatet blev godt.
Ja, men engelsk klassisk miljø lyder som det jeg søger. Hvad malede I krydsfiner med? Billeder?

Vi malede med lysegrå linoliefarve.

Skal se om jeg kan tage nogle billeder i weekenden, (når jeg er hjemme i dagslys).

Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.