Vi har fugtproblemer og skal udskifte syld og ventilere pladen, MEN hvordan får vi adgang under det nyrenoverede badeværelse er spørgsmålet!
Vi har adgang til vægge og syld omkring badeværelset, dvs. fra den modsatte side af badeværelset, men vi har ikke adgang UNDER badeværelset. (vi vil undgå dette da det er nyrenoveret)
Konstruktionen (generelt beskrevet) af badeværelset er som følger, nedefra: Betonplade --> Bjælkespær 120mm høje med ca. 1cm afstand til pladen nedenunder --> Spånplader
(bjælkespærene hviler altså på syldene).
- Ved nogen om man kan ventilere pladen under dette badeværelse og løse det udefra? for eksempel få adgang fra siderne når man alligevel udskifter syldene på siderne?
Bliver det ikke meget svært at ventilere en plade som man ikke har adgang til fra midten af selve rummet?
*Firmaer, løsninger værdsættes. Jeg har kun set på Nivell indtil videre, og det virker efter min amatørmæssige opfattelse svært at lægge deres system ind udefra et rum for at ventilere dette rums plade. Dette baserer jeg udelukkende på at have set deres monteringsfilm som findes her: https://monteringsanvisning.nivellsystem.se/ventilerade-golv/