Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne byggemetode (f.eks. med cellplastelement fra Dorocell eller Palikka)?

Jeg har set, at der findes lidt skrevet om dette i tidligere indlæg, men jeg har ikke fundet nogle referencer fra nogen, der selv har bygget med metoden, eller som bor i et hus bygget på denne måde.

Er der nogle fælder, der skal undgås? Er husene virkelig så energibesparende, som det påstås? Er der nogle særlige problemer? Hvordan er aldersbestandigheden hos cellplasten?
 
Klik her for at svare
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.