Er der nogen, der har nogle erfaringer med denne byggemetode (f.eks. med cellplastelement fra Dorocell eller Palikka)?
Jeg har set, at der findes lidt skrevet om dette i tidligere indlæg, men jeg har ikke fundet nogle referencer fra nogen, der selv har bygget med metoden, eller som bor i et hus bygget på denne måde.
Er der nogle fælder, der skal undgås? Er husene virkelig så energibesparende, som det påstås? Er der nogle særlige problemer? Hvordan er aldersbestandigheden hos cellplasten?